donderdag 9 juni 2011

Het 6de leerjaar

Het 6de het ging net als een sneltrein. Het leek of het nog ver was naar het middelbaar. Maar het ging sneller voorbij dan gedacht. Wim zei tegen ons als we voorbij de paasvakantie zijn dan gaat het massaal snel gaan. Maar ik had het onderschat want het ging inderdaad zo snel. Het leek wel of dat het gisteren nog de eerste dag was van het schooljaar. Maar nu is het schooljaar al bijna gedaan. Aan de ene kant vind ik het wel jammer maar aan de andere kant vind ik het wel leuk dat ik eindelijk kan gaan koken. Ik kijk er al een heel jaar naar uit maar ik zal toch wel mijn vrienden missen . Maar ik zal toch proberen contact te houden met Emil. Het zal toch raar doen in het middelbaar. Hier is het zo klein en gezellig en in het middelbaar zo groot dat je wel kan verdwalen. Ik zal de leerkrachten missen.

Livio
klas 6