donderdag 9 juni 2011

Muziek en mijn ukelele

Ik vind dat muziek me inspireert want dat heeft en mooie klank. Ik speel zelf muziek want ik wil echt een goeie ukelelespeler worden. Ik vind het een klein gitaartje en dat vind ik zo grappig en dat geeft zo’n mooie klank. Je kan er veel liedjes spelen zoals “Over the rainbow” en “Price Tag” van Jesse J. Ik ga ook één kopen want ik wil er elke dag op spelen. Ik wil echt goed worden. Dan ben ik een ukelelespeler. Ik ga denk ik meer dan 5 liedjes spelen. Ik ga echt veel oefenen en ook volgend jaar wil ik het weer spelen en ook ik het middelbaar. Ik zal het blijven spelen ook al zeggen ze in het middelbaar dat het stom is. Ik zal blijven spelen. Muziek inspireert me zo. Ik kan goed rekenen ik maak er een liedje van. Ik zing ook elke keer mee met liedjes op tv want dan denk ik goed en werk ik verder. Ik zet hem altijd op muziek. Ik wil ook veel spelen met Wim en meme ( Emil). Zij leren me al de liedjes die wij spelen en dan kan ik het spelen met de ukelele.

Giovanni
klas 5