zondag 29 mei 2011

Apocalyps

Waarom houden mensen zich bezig met het vergaan van de wereld ? Het kan me niets schelen als ze daar hun kostbare tijd, voor de wereld vergaat, aan verspillen. Ik vind het best wel zielig voor de mensen die dat dan ook nog geloven. Die zitten zich dan misschien wel voor niets te ergeren , en doen al hun geld op als ze weten dat volgend jaar de wereld vergaat. Want tot nu toe is er toch nog niemand in geslaagd om te voorspellen wanneer de wereld zal vergaan. Ik vind het tijdverspilling, ik bedoel de wereld zal vergaan wanneer het tijd is dat hij vergaat. Als de wereld vergaat weet je zeker dat iedereen mee is dus waarom wil je dan weten wanneer de wereld vergaat. Wanneer het zo ver is, valt er niets meer aan te doen want in het heelal wonen kan niet zonder zuurstof. Ik zou zeggen maak er verder nog het beste van.

Sara-Lisa
klas 6