woensdag 4 mei 2011

Audities

Audities vind ik altijd spannend en is nog al heel erg tof. Bij de auditie dan ben ik altijd zo heel erg zenuwachtig. Het is soms wel eens echt lastig voor mij om zelf een tekst uit te vinden en een lied. Maar auditie is zo echt massa’s leuk om dan voor de jury te staan en dan je rol te spelen , dat is echt soms zo grappig. Soms twijfel ik echt want ik hou van veel praten en zo echt te acteren , maar als ik een rol krijg waar je niks moet zeggen, verveel ik me en kan ik bijna niets doen. Als ik tenminste maar een paar zinnen krijg of zelfs nog meer. Ik hou echt van musicals dat is zo iets waar je je vrij kan uitleven en leuk praten. Voor iedereen is dat echt leuk. Dan de dag van de auditie is het altijd echt spannend van wat de jury dan zegt en dan welke rol je krijgt. Dat is het spannendste stuk van allemaal. Maar eigenlijk wil ik ook wel blij zijn met welke rol ik heb gekregen. Maar als ze dan die rol gegeven hebben aan me en ik vind dat geen leuke rol zeg ik dat ook. Maar soms durf ik niet want ik ben echt zo bang dat ik ze dan kwets omdat ze vonden dat dat bij mij paste. Maar toch moet ik het zeggen. Ik vind sommige rollen niet leuk zoals rollen met te vechten want ik vind niet dat dat bij mij past. Eigenlijk alleen nepvechten of vechten of stoer doen doe ik niet echt graag. Misschien doe ik soms in het echt zo maar dat kom echt vanzelf en ik wil dat eigenlijk niet. Ik wil natuurlijke rollen. Echt waar auditie is gewoon zo tof en dan nog als je het op school doet is echt de max! Dat moet echt in elke school zijn!

Habiba
klas 5