zondag 15 mei 2011

Paardrijden

Ik droom al van mijn 6 jaar van paardrijden maar ik mocht niet met mij astma. Maar misschien mag ik beginnen van mij ouders in de zomervakantie. En dat vind ik wel leuk. Ik moet wachten tot mijn zus gedaan heeft met haar privélessen. Gisteren was het haar eerste keer. Dus mag ik misschien nog vroeger beginnen dan gepland maar ik moet wel wachten om in een groep te rijden met mijn schooluren. Maar toch zal ik het proberen want ik wil het echt zo graag. Ik vind het gewoon zo’n lieve dieren en zo zacht. Als ik bij de paarden ben, voel ik mij een ander mens. Maar soms zijn ze wel gevaarlijk, ze doen bokkensprongen en je ligt er soms af. Het is gisteren ook gebeurd met mijn zus maar ze heeft haar terug kunnen optrekken. En ze zeiden dat ze het wel nog goed doet voor haar eerste keer. Ze ging zelfs al een beetje in galop. Ik hoop dat ik het ook zo goed zal doen voor de eerste keer.

Livio
klas 6