woensdag 2 oktober 2019

Muziek

Muziek ik maak graag en veel muziek en ik krijg les van mijn papa op m’n gitaar ik heb er twee en een van die twee is op school en de anderen is kapot niet kapot van dat er een gat in zit of zo maar de sleuteltjes zijn niet meer goed en die moet ik gaan vervangen en dan kan ik er weer op spelen maar nu nog niet dus nu speel ik altijd op mijn elektrische gitaar ik heb die een keer voor mijn verjaardag gekregen met en klein versterkertje en ik speel er heel graag op en ik speel ook ukelele en dat vind ik ook heel leuk om te doen maar ik vind gitaar het leukst. Maar ik kan er niet altijd op en instrument spelen want bij m’n mama heb ik geen gitaar heb of ukelele maar dat komt nog wel want ik wil er een voor bij mama gaan kopen en elektrische gaan kopen ik wil om precies te zijn een Les Paul gaan kopen wel tweedehands en dat is een gitaar die ik persoonlijk heel mooi vind en dan kan ik ook bij m’n mama muziek maken.

Floris
klas 6