dinsdag 8 oktober 2019

Mijn overstap naar De Bijenkorf

Vroeger zat ik op een andere school. Die school was dicht bij ons huis en ik kon er met de fiets naartoe.
In de kleuterschool had ik heel goede leerkrachten maar toen ik naar het eerste leerjaar ging vond ik het altijd maar minder leuk.
Als je klaar was, moest je boekjes lezen dat vond ik echt niet tof er waren ook zoveel stoute kinderen die vochten in de klas.
Op die school had ik 3 vrienden voor de rest waren er niet veel kinderen die ik leuk vond.
In het 4de leerjaar was ik blij toen ik wist wie mijn juf was, na een maand in het 4de ging de juf weg omdat haar man geopereerd zou worden. We kregen een vervanger dan dacht ik o neen dat was juist een goede juf. De volgende dag kwam de vervanger binnen, ze leek lief maar na die dag wist ik dat ik haar niet leuk vond. Elke dag hoopte ik dat de echte juf terug zou komen maar nee.
Mijn mama vroeg aan mij of het wel leuk was op school dan had ik mijn mama alles verteld over de kinderen over de juf ze zei dat we gingen kijken naar een nieuwe school waar Noora zat ‘De Bijenkorf'.
Na de Paasvakantie mocht ik naar De Bijenkorf, ik kon niet wachten.

Stiepe
klas 6