zaterdag 5 oktober 2019

Dansauditie

Vorige week was het dansauditie voor de musical. Ik deed mee omdat vorig jaar was ik niet door om te dansen in de musical. Dat vond ik toen heel jammer want ik wilde het zo graag. Toen was het auditie donderdag. Ik had er super veel zin in maar ik was ook een beetje zenuwachtig. Toen leerde we de danspasjes van Michelle, ik vond het heel leuke danspasjes. Toen moesten we in groepjes dansen in mijn groepje zat Seth dat vond ik superleuk. Toen waren de audities gedaan. Toen zei Wim dat morgen iedereen op het bord zou staan die door was. Toen was het vrijdag. Na de middag stond iedereen op het bord en ik was door. Ik was super blij dat ik door was. Ik ga dansen als rover en we waren met 4. Ik zat in een groepje met Seth en met Lander en met Sayan. Daar ben ik blij om want dat zijn mijn vrienden. Ik ben in ieder geval super blij dat ik door ben en ik heb super veel zin in de musical!!!!

Timo
klas 6