woensdag 2 oktober 2019

Mijn gitaar

Ik speel elke dag. Ik ben begonnen met gitaar bij Wouter, eigenlijk was het een ukelele maar Wouter speelde op een gitaar en dat leek mij heel tof. En toevallig had mama nog een gitaar en op die gitaar begon ik met gitaar spelen. Wouter leerde mij gitaar spelen en ik vond het heel tof.
Ik besloot dat ik zelf een gitaar wilde kopen en ik ging een keer kijken bij de Metronoom. Ik vroeg hoeveel geld een goede folkgitaar kostte en het was meer dan er in mijn spaarpot zat. Ik moest nog veel sparen en dat deed ik ook. Uiteindelijk had ik genoeg geld om een nieuwe gitaar te kopen het Seagull.
En nu zit ik bij Wim en is er gitaarles en ik ga er elke week naar toe. Er is ook een band en daarvoor waren er audities. Ik ben gegaan en ik was er door. Nu zit ik in de band. Maar daar speel ik op de banjo en dat is super tof.

Zeger
klas 6