woensdag 16 september 2009

ISS

Dinsdag 8 september zag ik ISS (international space station). Het gaat 27600km per uur. Maar hoe leven ze in dat ding? En hoe komen hun aan eten? Ik snap daar niks van. En wat doen hun in dat ding? Ze gaan heel de wereld rond en zoeken informatie van de ruimte... Landen die wel eens om andere mensen in te werken. Zij blijven daar vast jaren en jaren in. Ik vind het maar raar. Hoe kan iemand nu jaren in zo’n ISS zitten heel de tijd rond de wereld vliegen ..! Ze hebben bijna geen contact met hun familie . Dat zou toch heel erg zijn. Ik zou dat niet 1 jaar volhouden...Ik vind dat ze na een paar jaar even moeten landen en dan nieuwe mensen erin doen. En dan weer opnieuw... Niet altijd de zelfde mensen! Ik vind het maar erg dat zij daar bijna hun hele leven in zo’n ding zitten.

Karl-Heinz
klas 6