donderdag 17 september 2009

Aangereden

Achttien april 2006 gebeurde het. Mijn broer en ik gingen spelen op het speelpleintje toen had mijn broer mijn fiets genomen en stak de straat over. Ik volgde hem zonder te kijken en ik werd aangereden..Ik herinner mij nog dat de persoon die de auto bestuurde probeerde te remmen. Toen werd ik wakker, ik wist niet waar. Ik zag mijn mama naast mij zitten en ze vertelde dat ik in het ziekenhuis was en geopereerd. Ik was in shock. Ik had een open scheenbeenbreuk, had zes pinnen in mijn been drie ter hoogte van mijn knie en drie ter hoogte van mijn enkel, lelijke schaafwonden en een kleine hersenschudding vertelde mijn mama. Ik lag in een bedje met een tv en lekker eten. Ik had wel veel pijn. Het was een ramp. Ik was een week in het ziekenhuis. Mijn mama is een hele week bij mij gebleven. Na het ziekenhuis heeft een verpleegster mij voor twee maanden iedere dag verzorgd. Ik moest op krukken lopen, drie maanden lang en ook met een rolstoel. Toen moesten mijn pinnen er uit. Ik kreeg een spuit en ik viel in slaap. Toen werd ik weer wakker en ik had gips aan mijn been en ik kon terug recht lopen.

Sebastien
klas 5