vrijdag 18 september 2009

De start in het middelbaar

Ik wil heel even laten weten dat ik de overgang naar het middelbaar goed verteerd heb. Het was natuurlijk heel erg spannend als je niet weet wat er je juist te wachten staat, maar ik kan jullie geruststellen het valt best wel mee. Ik werd op het einde van de vakantie uitgenodigd en terwijl de ouders wat uitleg kregen in de sportzaal werden de klassen verdeeld en kon je kennismaken met je klasgenoten en je klassenleraar. Ik kende niemand in mijn klas dat was wel even wennen hoor als je uit zo'n warm nest komt als Onze Bijenkorf.
Maar ook in de Fréres doen ze echt wel hun best om een hechte groep te laten vormen. Zo was op 1 sept een picknick in het bos voorzien en een bosspel om je klasgenoten wat te leren kennen. In de loop van de tweede week kreeg iedereen uit het eerste jaar een meter of peter toegewezen dat is een leerling uit het 6 middelbaar waar je met alle vragen of onzekerheden terecht kan. Intussen heb ik ook al m'n eerste huiswerktaken en toetsen achter de rug. Maar we doen ook wel leuke dingen hoor, zoals maandag morgen gaan we voor de les biologie een moeras bezoeken en bestuderen en vrijdag gaan we gans de morgen op stap voor de les aardrijkskunde.
Via mijn BLOG wil ik het ganse team van Onze Bijenkorf heel erg bedanken voor de bagage die ik mee kreeg van jullie allemaal en de leuke tijd, ik spring wel nog eens binnen.
Heel iets anders nu ik heb op mijn vorige wedstrijd roeien in Oostende de eerste plaats behaald en ben nu trotse eigenaar van een GOUDEN MEDAILLE en een BEKER!

Cedric
graduate 2008-2009
Golden Six