woensdag 16 september 2009

De Raaf

De Raaf is een boek waarin ik lees, het gaat over een detective. Het is echt spannend. In het begin gaat het over iemand die veel geld wint. Hij gaat naar een café en in dat café zijn verschillende spelletjes zo als Poker, Biljart en nog veel meer. Hij ging naar Poker. Daar verdiende hij steeds meer en meer geld want als je wint krijg je steeds geld die je wint, hij had heel veel geluk . Hij speelde maar door en door tot hij heel veel geld had. Later verliest hij heel de tijd, omdat al zijn geluk weg was. Hij moest goed slapen voor al zijn geluk terug te krijgen. Hij wou niet, toen vroeg hij aan iedereen in het café geld, maar iedereen zei nee. Toen kwam hij een Chinees tegen die gaf hem al zijn geld, hij zei : als je al mijn geld verspilt moet je het dubbele terug betalen en hij zei ok. Toen had hij met de geld van de Chinees weer gaan Pokeren, hij verliest weer. Het is spannend als je verder zit dan ontvoert en vergiftigt De Raaf mensen.
Ik was blij met mijn boek, ik wil wel ook graag een boek schrijven. Zoals andere mensen die mooie boeken schrijven. Je krijgt echt een gevoel zoals een echte held als je een boek schrijft. Maar ja ik ben nog te jong.

Ibrahim
klas 6