vrijdag 18 september 2009

Goal!

Iedere zaterdag morgen sta ik met vreugde op. Dan ik moet om 8 uur opstaan voor me klaar te maken om naar de match te gaan. De match begint om half tien. Eerst warm ik mij een beetje op en dan begint de match. Als de spelers niet willen luisteren dan komt de woede aan. Als ik dan nog een bal in mijn goal krijg word ik helemaal boos. Maar op sommige wedstrijden beleef ik ook veel plezier, want dan maken we een goal en winnen we de wedstrijd. Als we verliezen komt dat vaak door mijn verdediger want hij staat dan voor mijn neus en dan scoort de andere ploeg omdat ik de bal niet zie afkomen. Als we dan aan het verliezen zijn ben ik heel kwaad en dan begin ik te roepen op mijn ploegmaten. Dan roept mijn mama dat ik me wat moet inhouden en dat ik kalm moet blijven want kwaad het doel verdedigen gaat ook niet! Eenmaal de match gedaan is, dan is mijn woede ook weer over en maak ik opnieuw plezier met mijn teamgenoten.

Livio
klas 5