zondag 17 mei 2009

Nog meer middelbaar!

Ja ja , het jaar zit er weer bijna op beste bijtjes. Bijna weer vakantie, genieten van de zon, van buiten spelen en op vakantie gaan. Wat verlang ik er al naar. Maar eerst nog iets belangrijks!! Examens (jammer genoeg) maar ja, je kan er niet aan ontsnappen hé. Ik mis jullie echt en de school ook. Er zijn zo veel verschillen tussen nu en vorig jaar. Je moet veel meer leren, er zijn veel meer regels en als je die overtreedt, moet je al direct naar de strafstudie (heb ik gelukkig nog niet gehad) en tenslotte krijg je meer toetsen en examens. Ik heb nu ook wel vrienden op school maar er is toch een andere sfeer. Vorig jaar hadden we een mooie weide en nu enkel en alleen een speelplaats. We zitten nu ook met veel meer kinderen op school, een stuk of 200 denk ik. Ik zal zeker proberen om nog een keer te komen naar het eindforum. Oké? Ik hoop tot dan.
Groetjes!

Lola
graduate 2007-2008