dinsdag 19 mei 2009

Mee naar de cross

9 mei was het open huis in school. Mijn mama zette me af. Ineens vroeg ze aan Joy of ik mee mocht met haar naar huis omdat ze me niet op tijd kon halen. Het was oké. Dan vroeg de mama van Joy of ik mee wou naar de cross. Natuurlijk wou ik. Toen belde ik naar huis eerst mocht het niet JAMMER. Toen kwam mama me ophalen om te gaan paardrijden. Dan vroeg ik aan mama of het mocht. Ze was het nog niet zeker om dat ik moest gaan paardrijden maar we smeekten en dan zei ze oké . Joepie het mocht maar eerst gaan paardrijden. En dan direct door naar Joy haar huis. Toen reden we super vlug naar Joy. Ik gaf mama een kus. En dan in de auto. De cross was in Wallonië. Het was wel lang rijden. Maar het was de moeite waard. Toen kwamen we aan. Eerst speelden we wat in de caravan. Dan gingen we het parcours verkennen. Er lag veel slijk. We gingen de hoge bergen op. Maar simpel was het niet. Want we vielen er heel de tijd af. Maar het was bijna donker dus zagen we niet goed. En toen wilden we een zeer hoge berg opgaan. Maar er staken jongens ons voorbij. Maar ineens begonnen ze ons te bekogelen met aarde en steen. En duwden ons van de berg. Toen we eindelijk op de berg stonden, gingen we terug naar de caravan. En we zeiden het. De volgende dag moesten we vroeg opstaan. Om naar de crossers te kijken. Maar toen gebeurde er iets grappigs, de jongen die ons de dag ervoor bekogelde, viel van zijn moto. Eigen schuld dikke bult !!!!! De rest van de dag supporteren we nog.

Anaïs
klas 5