dinsdag 4 november 2008

ff chillen

Ik kwam thuis en moest weer naar de muziekschool. Mijn papa zei:”Je mama, papa en je kleine zus Faith gaan opreis naar Centerparks”. De volgende dag toen ik naar de muziekschool ging zei papa:”Je mag mee op reis”. Ik voelde mij heel blij en opgelucht. Ik had dat echt niet verwacht. Het was een hele lange rit. Het was saai super saai, ik zat mij daar te vervelen. Dan ben ik maar beginnen zingen en mama, papa en Faith begonnen mee te zingen. Dat vond ik super leuk en grappig. Zo ging de rit sneller voorbij. Het was nog een half uurtje rijden en we stonden in een file. Na een tijdje waren we er eindelijk uit. We konden terug verder rijden, wat was ik blij. Een beetje later waren we er. Het huisje was mooi en om te slapen moesten we naar beneden in de plaats van naar boven. Dat vond ik wel grappig want ik was gewoon om naar boven te gaan. De volgende dag gingen we naar het zwembad. Daar was het ontzettend leuk. We hebben daar veel op de glijbaan geweest. Ik ben er wel 100 keer op geweest maar het buitenzwembad was ook wel heel tof, vooral 's avonds. Dan was het donker en kon je in het borrelbad naar de lichtjes kijken. We zijn ook naar een speeldorp geweest en daar hadden ze auto’s die vanzelf reden. Je mocht dan zelf sturen. Maar wat ik niet leuk vond dat was dat Faith haar auto rapper ging dan de mijne. We hebben daar natuurlijk nog veel meer gedaan maar de rest vertel ik wel in de praatronde.

Joy
klas 5