woensdag 5 november 2008

Zo is er maar één - de cup

Februari 2008. Ik hoorde al een tijdje dat “Zo is er maar één - de cup” op Ketnet begon maar over wat het precies ging wist ik niet. Maar een tijdje later zei een vriendin van mij opgetogen dat het een nieuw programma op Ketnet was. “Zo is er maar één - de cup”? Ik heb geen idee over wat het gaat zei ik. Volgens mijn vriendin gaat het over kinderen rond de 10 à 15 jaar en dan zingen ze allemaal in een wedstrijd. Maar het moesten wel Nederlandstalige liedjes zijn. ‘s Avonds plofte ik mij in de zetel en zette de televisie op Ketnet. "Zo is er maar een - de cup" was nog maar net begonnen dus ik keek of het echt zo’n leuk programma was als het leek. En ja hoor, dat was het! Na weken kijken was er een winnaar, Pjotr. Ik vond het eigenlijk wel een beetje jammer want ik had een favoriet, Karlijn, een meisje met een super mooie stem.
Dan was het voor een tijdje gedaan. Maar nu zal het opnieuw beginnen. Joy en ik zullen ons inschrijven met behulp van de coolste meester op aarde. Ik hoop wel dat we er door zullen zijn, maar nu eerst afwachten.

Anaïs
klas 5