dinsdag 11 november 2008

Algerije

Bijna elk jaar gaan we naar Algerije. Het is daar zeer warm. Toen we daar de eerste dag waren was net alsof ik droomde. En ik voelde me niet zo goed. We gingen bijna elke week naar de zee. Dat was dan zeer leuk, wat kouder. Met mijn nichten gingen we veel naar de stad.
De laatste dag toen ik opstond moest ik me gaan wassen want we gingen weg. We moesten onze kleren in de koffers steken het was veel werk. We moesten afscheid nemen dat was zeer moeilijk. Iedereen was aan het wenen. In de auto kreeg ik pas tranen. In de boot was het weer leuk voor mij maar niet voor mijn mama. Mama moest heel tijd pillen nemen. Eindelijk we waren er. maar het was weer zo warm. Mama wilde nog iets kopen. Ze vroeg aan papa of hij mee ging. Hij zei:”Nee, gaan jullie maar alleen”. Toen we terug kwamen moesten we direct vertrekken. Het was saai in de auto. Maar gelukkig had ik mijn PSP mee. Eindelijk waren we er. Twee dagen later moest ik weer naar school.

Bouchra
klas 6