zaterdag 29 november 2008

Drankfestijn

Wij hebben een drankfestijn gehouden. Dat was super leuk. We hebben ook een frietbak gehuurd en ook een dj, dj Lex. Hij stond daar heel de tijd recht en naar de muziek te luisteren. Moest ik het zijn, ik zou mij rot vervelen en het is dan nog wel zijn job. Ik had eigenlijk wel een beetje medelijden met hem. Als ik het elke avond zou moeten doen dan word ik gek. Heel de avond zitten op die stoel dat moet toch niet gezond zijn. Nu ja ieder zijn goesting. En het zijn ook jongens hè, altijd lui. Hij was natuurlijk heel de avond bezig met zijn muziek maar toch. Hij was dat natuurlijk ook gewend. En misschien is dat ook wel een keer leuk om te doen maar toch niet voor altijd. Ik weet het niet. Misschien is het ook omdat ik niet goed weet hoe dat het moet. Als je meer informatie zoekt over hem surf dan naar http://www.djlex.be/

Joy
klas 5