zaterdag 7 juni 2008

Pointes - vervolg

vrijdag 6 juni
Een paar maanden geleden heb ik op de blog geschreven dat ik graag pointes wilde doen.
Dat zijn een soort schoenen (pointes dus) waarmee je helemaal op je tenen kunt staan. Voor dat je auditie mag doen, moet je een paar jaar gedanst hebben zodat je voeten sterk genoeg zijn. Vandaag is het zover ik moet audities doen. Onze juf van de dans kijkt dan hoe ver je je tenen kan strekken en of je enkels stevig genoeg zijn. Als je enkels niet stevig genoeg zijn dan kan je door je voet zakken of je enkel breken. Ik hoop dat ik er door zal zijn. Het is echt mijn droom. Als die zou uitkomen, zou ik heel blij zijn. Dan kan ik samen met mijn vriendinnen op pointes staan. Ik ben al wat zenuwachtig, maar dat is niet nodig ik moet gewoon mijn best doen, dan zal het wel lukken, hoop ik!!!

zaterdag 7 juni
YES!!! Ik ben er door. Ik mag in september met pointes beginnen. Ik ben zo blij! Eindelijk is mijn droom in vervulling gegaan. Ik weet dat het niet zo goed is voor je voeten, maar ik ga daarom mijn droom niet opgeven. Samen met mijn vriendinnen zullen we er iets heel leuks van maken. Ik beloof dat ik aan de klas een foto ga sturen als ik op mijn pointes sta.

Lola
klas 6