zaterdag 7 juni 2008

Herinneringen

Ik ben een paar weken geleden naar de provincie Limburg geweest. Mijn oma heeft daar een nonkel in Hasselt die heel er ziek is .Vorige maand hebben de dokters dat gezegd dat hij niet lang meer zal leven want hij heeft kanker. Mijn oma kan niet met de auto rijden en daarom hebben we haar gebracht.
Terwijl oma op bezoek was, heb ik met mijn papa en mama en broer Bokrijk bezocht. Dat is een soort museum van al oude schuren en huizen. Ik heb daar een oude school bezocht waar ik de tafel van 17 moest op schrijven voor de meester. Het leek wel geen leuke meester, zo een strenge meester. Daar zou ik geen les van willen. Gelukkig was het juist. Er waren daar ook oude dingen om mee te spelen zoals houten steppen en stelten, je mocht met alles spelen. Op het eind van de middag zijn we nog naar een speeltuin geweest. Dan naar het ziekenhuis om mijn oma en dan naar huis.
De nonkel van mij oma is intussen gestorven.

Cedric
klas 5