zaterdag 7 juni 2008

Archeon

We gingen naar Archeon. De maandag was het prehistorie. We mochten kajakken. Brecht, Cedric en Levi gingen samen het was zeer tof . In de kano ging het in begin slecht. We draaiden veel toertjes. Maar na een kwartiertje ging het al veel beter. We konden al rechtdoor varen maar de bochten waren minder. We botsten overal op. Dat beterde ook na een tijdje. We gingen dan in een heel lang recht stuk. Dat ging heel erg rap maar als we ons moesten draaien zaten we vast. Na een tiental minuten waren we los dan riep Wim dat we aan land moesten komen. Toen verloor ik mijn peddel. Dat was een ramp en ik kon er niet bij. We moesten aan de kant en mijn peddel lag nog op het water. Gelukkig dat we in de namiddag weer eens mochten gaan kanoën, dan konden we mijn peddel opvissen. Die was dan gelukkig terecht. Die avond deden we een quiz en een kampvuur, dat was zeer leuk. De volgende dag gingen we naar de Romeinen. Was ook leuk, maar de prehistorie was leuker. Toen het park gesloten was, gingen we natuurlijk nog kanoën. Brecht en ik werden een beetje misselijk. En wij hebben dan het kampvuur klaar gezet. Het was ook wel leuk. Maar het kampvuur was niet groot genoeg en we moesten het vernieuwen. Toen het klaar was, gingen we nog wat spelen op speelplein, de MAX!!! We speelden een spel. Iemand moest naar boven geraken. Ik was hem meestal in het begin van het spel . Toen ging het vuur aan en er werd een feestje gebouwd. Dat was zeer leuk en toen de Macarena dans werd opgelegd was iedereen aan het mee dansen.

Levi
klas 6