zaterdag 7 juni 2008

Thuisblijven

Het was zondag ik ging vroeg gaan slapen want ik moest fit zijn. De maandag gingen we naar Archeon. Toen mijn mama en papa naar hun bed gingen. Kwam mijn mama nog effen in mijn kamer binnen. Zij maakte mij wakker en ze vroeg of ik geen koorts had. Want ik voelde warm aan. Ze ging naar beneden om de koortsmeter te gaan halen. En ik had 38.8 graden was niet leuk. Mijn mama zei als je morgen niet beter bent kan je niet mee, dat vond ik jammer. Ik sliep met geluk dat ik mee kon gaan. Maar dat was niet zo ik was ziek. De volgende dag nam ik mijn koorts nog eens en had terug 38.8 graden koorts. Mijn mama belde naar Wim om te zeggen dat ik ziek was. Mijn papa bleef thuis voor mij want we gingen dan samen naar de dokter. De dokter zei dat ik een week niet naar school mocht. Ik vond dat jammer. Ik had een klierontsteking en keelontsteking en koorts. Ik heb heel de week naar tv gekeken. Ze waren woensdag terug. Ik kon nog niet naar school maar alles is nu weer in orde. Nu kan ik terug op een leuke manier naar school gaan.

Joyce
klas 6