dinsdag 24 juni 2008

Mijn schooltje

Toen ik klein was, zat ik bij juf Simonne. Zij heeft veel geduld gehad en veel broeken ververst. Daar heb ik veel geleerd. Na 3 kleuterklassen bij Simonne, kwam ik bij juf Marjan. Daar was het zeer tof maar ook moeilijk om die woordjes te leren en te leren. Het tweede moest ik dubbelen, nog een jaartje bij juf Marjan. Niet zo erg vond ik, daarom was Marjan ook zo lief voor mij. Toen ik bij Wim zat, was ik de enigste jongen in de klas. Dat was zeer tof. Er waren zeven andere meisjes. We waren dan met 8 in 3&4. Dat was wel weinig maar ook zeer tof. En dan 5&6 weeral bij meester Wim die heel veel geduld had met mij. Ik heb toffe jaren gehad met mijn toffe juffen en meester en al mijn vriendjes. Nu is het tijd om een grote sprong te wagen, op naar het 1ste middelbaar waar ik me zeker zal amuseren. Eindelijk mag ik kloppen en slaan zonder gestraft te worden (wel op materiaal hihi). Maar ik zal de Bijenkorf, het toneel, al mijn vriendjes, juf Simonne, juf Marjan, juf Isabel en natuurlijk meester Wim heel hard missen.

Bedankt voor alles.

Levi
klas 6

P.S. als je nu denkt dat je van de crossverhalen af bent, ben je mis want er is nog mijn zus Joy die alles in geuren en kleuren zal vertellen.