woensdag 30 april 2014

Mijn zus Caitlin

Ik heb een zus Caitlin, eigenlijk een tweelingzus. Geen identieke tweeling want ik vind dat niet mooi, hetzelfde jasje, hetzelfde haar, alles hetzelfde. Ik heb haar al heel mijn leven bij me, elke dag, elk uur en elke minuut. Soms is dat wel lastig, je wilt eens alleen zijn en dan staat ze weer voor mijn neus. Ik vind dat zo irritant. Maar wat ik nog erger vind, zijn de ruzies. Voor zussen hebben jullie het weinig zegt mama. Maar ik vind dat veel te veel. Dan beginnen we naar elkaar te roepen en zo maar mama heeft is dat al gewend. Ze weet inmiddels al dat ze er niet meer moet tussen komen want de volgende dag zijn we het toch allang weer vergeten. Gelukkig, naast die ruzies, hebben we wel leuke momenten. Het samen spelen is wel leuk. Dat is natuurlijk een voordeel van zussen zijn we kunnen altijd samen spelen, behalve als ze dat niet wilt natuurlijk ... Maar als we elkaar nodig hebben, is ze er altijd voor mij.

Jade
klas 5