dinsdag 29 april 2014

Middelbare school

Ik ga volgend schooljaar naar de Maricolen. We zijn op 26 april naar de opendeurendag geweest. Ik vond het daar wel leuk. Maar het een beetje raar omdat ik nu in een kleine school zit. Ik ken daar al 2 meisjes van uit de manege, ze zeggen dat het daar super leuk is. Ik denk dat ik het wel zal missen de school en de kinderen die in de klas zitten bij mij. Ik vind het wel jammer dat ik mijn BFF Wiese niet meer zo vaak zal zien. We gaan wel nog met elkaar afspreken maar het zal niet meer hetzelfde zijn. Je kan in de Maricolen kapster, decoratie, mode en kunst doen. Het is daar nog niet veel veranderd met toen mijn nicht daar zat. Misschien gaan er 2 meisje van mijn klas volgend school jaar ook naar de Maricolen. We zijn op de opendeurendag naar de praktijklokalen geweest en in het eerste jaar leren we twee staartjes maken met het haar rond de rekker. Dan leren we een strik maken van een staart en permanenten leggen en ook vlechten en opsteken. Aan het eind van het 2de jaar gaan we dotjes maken met sliertjes met krullen en een rare deling.

Luna
klas 6