woensdag 30 april 2014

Gips aflevering 7

Ik zit terug in het gips voor de zevende keer. Nu zit ik in het gips met mijn voet. De andere keren zat ik met mijn pols in het gips. Ik zat in Italië als ik mijn voet had omgeslagen op de trampoline. We zijn daar naar het ziekenhuis geweest en daar hebben ze foto’s getrokken. Ze zeiden dat er niks aan was. Ze hebben me dan in een verband gestoken maar ze hadden op het formulier gezet dat ik krukken moest lopen. Als ik thuis kwam kon ik mijn twee buitenste tenen niet meer bewegen, dan zijn wij direct naar het ziekenhuis gereden en daar zeiden ze dat mijn ligamenten en mijn kruisbanden geraakt waren. Ze hebben me in een open gips gestoken voor tien dagen. Woensdag mag ik terug uit het gips en dan gaan ze kijken als ik mijn tenen kan bewegen en als ik erop kan stappen en staan. Maar ik ben bijna al zeker dat in een vast gips moet. Als ik een vast gips moet, ben ik er een week voor mijn plechtige communie uit. Dan moet ik heel voorzichtig zijn die week. In het gips liggen is echt niet leuk, maar ik ben het al gewoon.

Giovanni
klas 6