woensdag 30 april 2014

Mijn BFF

Mijn BFF Caitlin
Mijn beste vriendin Caitlin ken ik al heel lang. Het is eigenlijk een grappig verhaal. Mijn mama en haar mama kwamen elkaar tegen in het ziekenhuis. Ik was een maand te vroeg geboren dus ik lag in de couveusekamer, zij lag ook in de couveuse kamer. Maar zij lag in het begin van de kamer en ik aan het eind van de kamer. Mij mama en haar mama bleven vriendinnen. Toen we 2 jaar en een half waren had haar mama en mijn mama voorgesteld om naar dezelfde school te gaan zodat we toch iemand kenden. Haar tweelingzus Jade ging natuurlijk ook mee. We gingen naar de school de Lenaard hier in Dudzele. Maar toen werden we heel de tijd gepest. Mijn mama besloot toen dat ik naar een andere school moest. Ik vroeg de hele tijd of Caitlin en Jade ook naar die school meegingen? Ja hoor, ze gingen naar dezelfde school en dat is Onze bijenkorf.
Zoals alle vriendinnen hebben we ook wel eens ruzie. Maar bij de meeste is dat een hele tijd voor ze het terug goed maken. Bij ons is dat maar een minuut en het is al weer voorbij en dan spelen we al weer samen. Ik vind Caitlin echt heel leuk. Ik had ook een hobby, paardrijden. Zij wilden ook paardrijden maar bij de manege waar ik ook reed was het te duur. Dus zij gingen naar een andere manege en ze zeiden wat je daar allemaal mocht doen en het leek mij wel leuker daar. Ik ging ook naar daar en zo zagen wij elkaar ook meer. Toen ik bleef slapen bij haar, speelde ik meer met haar dan met Jade dus Jade had helemaal niets te doen. Dus voor haar was het niet zo leuk toen ik terug thuis kwam vertelde ik allemaal wat ik allemaal had gedaan. Toen zei mij mama dat Caitlin en ik eigenlijk twee handen op een buik zijn.

Obe
klas 5


Mijn BFF Obe
Obe is mijn beste vriendin. Ik ken haar van bij mijn geboorte. Wij lagen alle twee in de couveusekamer. Zo zijn mijn mama en haar mama elkaar tegengekomen. Ze hadden afgesproken dat ze samen naar een school gingen gaan. Omdat ze dan al iemand zouden kennen dus we zijn dan naar de Lenaard gegaan. Maar daar werden we gepest dus Obes mama had voorgesteld dat we naar en andere school zouden gaan.
Dus we hebben dan zitten zoeken naar een school en we hebben gekozen voor Onze Bijenkorf. We hebben nog nooit apart in een school gezeten. We zitten al altijd samen. Ik kan niet meer zonder haar. Als we ruzie hebben dan is dat in een minuut gedaan. Mijn mama zegt altijd dat Obe en ik twee handen op één buik zijn. Dat betekent dat we bijna één persoon zijn. We zijn het altijd met elkaar eens. We hebben dezelfde smaak van kleren, we zeggen altijd onze menig tegen elkaar. We hebben nog nooit een geheim gehad voor elkaar. Obe reed al heel lang paard. Alle meisjes reden paard dus wij wilden ook paardrijden. Wij zijn op zoek gegaan naar een manege en nu rijden we al 3 jaar. Obe is na een tijdje ook gekomen naar de manege waar wij reden dus het komt er eigenlijk op neer dat je Obe en ik nooit kunt scheiden.

Caitlin
klas 5