zaterdag 12 september 2020

Start nieuw schooljaar

Ik ben dit jaar gestart in het 6de leerjaar. Ik denk dat het voor iedereen een beetje raar is om terug een hele week naar school te gaan. Ik miste het school wel een beetje voor mijn vrienden omdat ik tijdens corona maar een paar van mijn vrienden zag op school omdat we in groepjes naar school moesten. Gelukkig zie ik nu weer heel de klas. Samen met de rest van het 6de leerjaar zijn we nu de oudste op school en dat is eigenlijk wel cool. Er zijn natuurlijk ook de jongste van het school en dat zijn de 1ste kleutertjes waar mijn neefje en nichtje nu zitten. Ik vind het heel leuk dat ze nu ook op school zitten en dat ik ze nu ook elke dag zie. Dit jaar doe ik ook mijn laatste musical maar toch ben ik blij dat het niet de laatste musical is dat ik zal zien omdat mijn neefje en nichtje natuurlijk nog veel musicals gaan doen. Na dit jaar op school moet ik een grote stap zetten naar het 1ste middelbaar. Ik ben echt nieuwsgierig naar het middelbaar. Squanto klas 6