woensdag 16 september 2020

Eerste schooldag

Mijn laatste jaar op de leukste school ooit. De eerste twee weken waren echt al heel leuk. Veel muziek gespeeld, veel gewerkt, al heel veel gepraat. Ik vond het ook super spannend om naar Wim te gaan. Maar eigenlijk viel het wel mee. We doen heel veel creative dingen zoals op de eerste schooldag waren we bloemen gaan plukken in de weide om dan in een heel dik boek te steken. En dan laten we dat voor drie of vier weken zitten. En deze week wordt het ook dertig graden en dan gaan we in de weide muziek gaan spelen. En dan mag ik eindelijk terug zingen. Ik vind het wel jammer dat we niet in de klas binnen mogen zingen door corona, maar ja niks aan te doen. Ik vind mijn klas ook super tof. Ik hoop dat we dit schooljaar geen online les moeten volgen en dat iedereen gezond blijft. Lilo klas 6