zaterdag 12 september 2020

Fitness

Gisteravond ben ik met mijn papa voor de eerste keer gaan fitnessen in de fitnessclub Paramount. We fietsten langs de vaart op het jaagpad naar de Paramount. 
 Daar kregen we uitleg over de toetellen en we kregen een handdoekje voor als je zou zweten. Dan moesten we vijftien minuutjes fietsen op het fietstoestel en dan gingen we tien minuutjes op een fiets waar je met je handen moet fietsen. Daarna mochten we weer tien minuutjes traplopen, dat was heel raar. 
 En dan ging mijn papa de Egym een keer proberen, dat zijn allemaal lastige toestellen naast elkaar en papa moest die toestellen allemaal twee keer doen. 
 Ik kreeg oefeningen zoals tussen een ladder lopen van links naar rechts, dan mocht ik zestig keer slaan tegen de boksbal, daarna mocht ik vijftien springen op iets en als ik er opstond moest ik een squat doen, dan mocht ik me vijftien keer opduwen op twee metalen stokken, daarna mocht ik tien keer het touw naar beneden trekken. Dat moest ik allemaal vijf keer doen. 
Toen waren we klaar en gingen we met de fiets terug naar huis. 
Seth 
klas 6