maandag 13 mei 2019

Up With People

Dinsdag en donderdag waren de mensen van Up With People er. Ik vond het superleuk en vanavond (vrijdag) gaan we optreden met het liedje “Shine the light”. Ik heb er zoveel zin in! Vorig jaar vond ik het al leuk met UWP maar dit jaar vond ik het nog leuker! Zij kunnen zoveel en zijn superlief! Bij ons aan tafel zat er een meisje, Rachel, en zij was megalief en we hebben veel gepraat. Het schilderij vind ik heel mooi geworden en ik vind het echt cool dat ze dat gemaakt hebben voor ons. Dinsdag hebben we een soort vlag gemaakt over onszelf. We moesten alles tekenen waar we blij van werden of wat we leuk vonden! Vorig jaar hadden we dat ook gedaan en ik vond het leuk om dit jaar te zien hoe iedereen veranderd was. We hebben ook dansen geleerd en dat was speciaal en leuk want bij alles wat we leerden was er iemand anders die ons “lesgaf”, zo leerde je iedereen kennen. Het oefenen van “Shine The Light” vond ik zo mooi en leuk om te doen want we moesten tweestemmig zingen en het klonk supermooi. Vanavond gaan we hetzelfde doen en ik kan niet wachten!! Ik ga ze echt missen! I LOVE UWP!

Louise
klas 6