maandag 13 mei 2019

Een Uppie in huis

Ik vind het leuk om iemand van Up With People in huis te hebben. 't Is een leuke ervaring en ze is super leuk!!!! Haar naam is Lydia. Ze woont in Finland. Ze is 20 jaar, ze is super vriendelijk. Van Lydia heb ik ook een woordje Fins geleerd zoals moi is hoi en moi moi is bye. Door iemand van Up With People in huis te hebben leer ik ook mijn Engels een beetje beter. Het is cool om mensen van over heel de wereld samen te zien en hun passie te delen en dat vind ik een super concept! We mogen ook met hen een liedje zingen in de show, ik vind het de max dat wij samen met Up With People op het podium mogen. Op school hebben we de muur geschilderd ik vind hem super Mooi !!!!!!!!
Wat is Up With People eigenlijk??
Up With People is een internationale organisatie die de hele wereld rondreist en muzikale optredens organiseert met jongeren uit verschillende landen. De jongeren verblijven een hele week bij gastgezinnen uit de streek war ze optreden op die manier leren ze het land waar ze optreden echt kennen. Tijdens de week doen ze tijdens de dag goede werken. Lydia die bij ons verblijft ging werken in een rusthuis en ook ging ze helpen in een voedselbank.

Mira
klas 6