maandag 13 mei 2019

Up With People

Ik vind het geweldig dat Up With People hier komt. We maken een schilderij op de muur het is echt leuk. We gaan vrijdag ook met hen optreden. Ik vind
het geweldig om op een podium te staan en muziek te spelen. En met Up With People gaat het een onvergetelijk moment worden. Ik was er vorig jaar niet
bij omdat ik naar de bestraling moest. Maar ik vind het leuk dat ik er dit jaar wel bij kan zijn. En met Up With People gaan we het nummer 'Shine the
Light' zingen.
Vorige week hadden we ook een optreden met de klas. Toen ik thuis kwam had ik nog altijd het gevoel dat ik op het podium stond. Ik vond het leuk om voor Windekind muziek te spelen. Die mensen waren helemaal mee met de muziek. Ze waren aan het klappen en zwaaien. Ik wil echt altijd voor zo'n publiek spelen. Iedereen kwam een handje en een high five geven en foto's vragen. Ik heb daar veel energie van gekregen.

Ilke
klas 6