woensdag 20 april 2016

Fietsvakantie

Papa stelde vorig jaar voor om op fietsvakantie te gaan. We vonden het allemaal een supertof idee. Dus we waren we vertrokken naar Nederland. We hebben er meer dan 300 km gefietst. Het was echt superleuk. Ik vind het heerlijk dat je alles op eigen kracht kan doen. Je kan veel meer van het landschap zien en je vervuilt niets. Dat vind ik veel beter dan auto’s en vliegtuigen die al die brol achter laten. Je kan ook veel meer van de natuur genieten anders zit je in een auto achter een raampje. Dit jaar gaan we weer op fietsvakantie en daar heb ik superveel zin in. Vorig jaar reed ik met een mountainbike en die reed niet zo goed. Dus heb ik voor mijn groeifeest een koersfiets gekocht. Hij is echt super mooi. De testrit was supergoed en hij rijdt veel beter dan mijn oude fiets. Maar ik moet nu nog wachten tot mijn groeifeest en ik verlang er echt naar!

Pepijn
klas 6