woensdag 20 april 2016

De K3-show

Ik ben zaterdag naar de K3-show geweest! Mijn buurmeisje had nog een ticket over en ik mocht mee, ik was super blij! De show was in Hasselt dat was wel 2 u rijden. Toen we aankwamen zijn we eerst iets gaan eten in de Quick die over de zaal was waar K3 ging optreden, in de Quick waren er super veel meisjes die een K3 kleedje aan hadden! Na het eten zijn we direct vertrokken naar de zaal het was wel erg aan schuiven.
Toen we in het gebouw aankwamen was er controle op de handtassen en de mensen met een rugzak mochten niet binnen,voor de veiligheid. We zaten dicht bij het podium links ervan op rij 8. Het eerste liedje werd gezongen door de oude K3 en dan de nieuwe K3 en zo wisselde het een beetje af. De oude K3 heeft ook een afscheidsnummer gegeven dat was wel een beetje ontroerend.
Rond het laatste
nummer van de show kwamen er allemaal kinderen naar voor cadeautjes geven aan de oude K3. Dan is de nieuwe K3 opgekomen en daar kregen de kinderen dan ook nog handjes van en de kinderen gaven cadeautjes. Het was echt een super mooie show! De show duurde anderhalf uur. Ik was rond half zeven thuis.

Maya
klas 6