woensdag 20 april 2016

Hartekinderen

Ik ben in de paasvakantie op sportkamp geweest met de vereniging vzw Hartekinderen, dat is een vereniging voor hartpatiënten. Het kamp werd begeleid door dokters en hartpatiënten. Ik vind het wel leuk dat ze dat doen. Je kan sporten op je eigen niveau. Als hartpatiënt is sporten niet gemakkelijk hartpatiënten worden veel rapper moe! Het kamp was super tof, het sporten vind ik ook tof. Maar ik kom eigenlijk niet om te sporten, ik kom voor de groep. Het is een supertoffe groep en we komen allemaal goed overeen. We hebben veel gedaan. We hebben met go-carts gereden, boog geschoten, petanken nog veel meer. We hebben ook korfbal gespeeld en we hebben daarvoor les gehad van Pol van F.C De Kampioenen. In het echt heet hij Ben. Dat vond ik één van de leukste dingen! Ik hoop dat ik volgend jaar terug mag want het was mega tof. Als een hartpatiënt dit leest moet je zeker lid worden van Hartekinderen. Je doet er hele leuke dingen mee. We gaan niet alleen op sportkamp maar we doen ook gewoon activiteiten zoals naar de zoo gaan. Zeker lid worden dus!

Ymke
klas 6