woensdag 20 april 2016

B&B Hof Ter Beuken

Mijn mama en papa hebben in juni 2015 een huis gekocht om een B&B in te maken. Een B&B is een soort van hotel maar dan veel kleiner en je moet er zelf in wonen. De B&B van mijn ouders gaan 4 kamers hebben. Het nieuw huis is in dezelfde straat van ons andere huis waar wij nu wonen. Wij wonen nu op nummer 2 en het andere huis is nummer 22. Het huisnummer 2 gaan we verhuren als vakantiewoning. Ze zijn het huis nu aan het verbouwen tot een B&B en het schiet echt goed op. In mei beginnen ze te schilderen en in juni kunnen we er gaan wonen. Het huis is echt super groot en de zolder is gigantisch, en in die zolder gaan wij slapen. Ze zijn er nu ook kamers voor ons aan het maken. Ik heb echt zin om te verhuizen want in het begin mogen wij in de kamers van de gasten slapen omdat die van ons dan nog niet af zijn. Het gaat wel wennen zijn omdat er dan andere mensen in ons huis slapen. Maar dat went (hoop ik) wel. In oktober 2015 tot februari hebben wij even in het grote huis gewoond en dat was echt tof, maar het was wel heel groot voor 5 mensen. Daarom denk ik dat het wel leuk is dat er andere mensen bij ons logeren. Terwijl wij in het grote huis sliepen, werd ons andere huis verhuurd als vakantiewoning. Als jullie eens willen komen slapen in B&B Hof Ter Beuken, laat het mij weten!

Fien
klas 6