donderdag 21 april 2016

Ons gezin

In ons gezin wordt er veel ruzie gemaakt met mijn broers en ik. Maar ik vind dat niet leuk dat mijn broers mij pijn doen. Ik wil geen ruzie meer ik vind belangrijk dat mijn broer het voorbeeld moet geven. Mijn broer Jens heeft bijna altijd ruzie met mijn papa maar dat vind ik eigenlijk niet leuk als mijn broer ruzie stookt. Ik wil werken aan mijn weekpakket en mijn broer pest mij, plaagt mij, dat vind ik eigenlijk niet leuk. Ik kom heel goed overeen met mijn ouders dat vind ik wel leuk. Maar soms heb ik ruzie met mijn mama maar dan los ik dat wel goed op. Maar één ding vind ik niet leuk dat mijn mama en papa gescheiden zijn. Maar mijn wens is nog altijd dat mijn mama en papa samen komen. Ik hoop dat we niet meer zoveel ruzie maken met mijn broers en met mijn mama.

Thijs
klas 6