maandag 8 december 2014

Schaatstesten

Ik schaats al vijf jaar. Als ik competitie wil doen moet ik eerst een test afleggen. Er is zondag iemand naar ons komen kijken. Ik had veel stress. Maar ik had geluk want ik mag de test doen. We zijn met drie. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben die mag meedoen. Ze zullen wel heel streng zijn dat vind ik wel jammer. Voor het kleinste foutje trekken ze al veel punten af. We moeten nog heel veel trainen. Ik ben blij dat ik mag meedoen. Maar ik vind het jammer voor degenen die er niet door zullen zijn. We hebben maar weinig tijd meer om te oefenen. We moeten nog hard werken aan de details. We kunnen meedoen maar ze weten niet zeker of we er wel gaan door zijn. We kunnen ook wachten tot in maart, dan kunnen we nog veel trainen. Maar ik ga het doen in januari. Omdat ik niet meer kan wachten. Ik wil absoluut wedstrijden doen. Mijn droom is om mee te doen aan de Olympische spelen. Ik moet daarom niet winnen maar ik zou dat super graag doen. Ik doe de test voor categorie C.

Yara
klas 6