woensdag 10 december 2014

Mijn BFF Yara

Yara is mijn BFFFFF. Op maandag 1 december is Yara gekomen naar mijn huis om te zwemmen en te spelen. Het was super leuk. We zijn gaan zwemmen in Knokke in het nieuwe zwembad. Ik vind dat leuk dat ze is komen spelen en Yara zelf ook. Vriendinnen hebben is heel leuk en veel beter dan alleen zijn. Ik ben het enig kind thuis. Dan is het wel leuk als er een vriendin komt spelen want dan ben ik niet alleen anders wel. Maar ik speel dan als het kan met de zoon van de buur. We spelen vaak in de straat en voetballen we meestal. Dat vind ik heel leuk. Maar als ik alleen thuis ben dan verveel ik me niet. Dat is ten minste nog goed want als ik mij verveel is dat ook niet goed of leuk. Dan vind ik best goed dat ze Loombandjes uitgevonden hebben want dat doe ik super veel, vooral beestjes of vormpjes.

Jitske
klas 6