woensdag 23 januari 2008

Boenke boenke muziek

Ik kreeg vandaag een mail dat ik een duivel ben omdat ik naar die muziek luister en dat ik beter zou stoppen met DJ zijn, daarom dit berichtje. O ja, natuurlijk was die email anoniem hè.

Boenke boenke muziek …
Mijn blog gaat over mijn lievelingsmuziek techno en jump. Wat ik niet snap is dat de mensen er zo’n probleem van maken? Altijd het zelfde liedje:”Ben je niet veel te jong voor die muziek?!?“ Of wel: “ZET DAT EENS STILLER!!!” Vooral de buurman. Onze muren zijn niet al te dik dus hoort hij het goed. Mijn ouders en klasgenoten begrijpen mij tenminste. Ander beginnen er dan over te zagen en dat is niet leuk. Ik hou het meest van techno omdat ik het mooie muziek vind en omdat het de enig muziek is waar ik kan op dansen … ja jumpen bedoel ik. Met deze blog wel ik ook duidelijk maken dat ieder zijn eigen voorkeur heeft. Maar je moet je radio nu ook niet op volle bak zetten hé. Maar je moet respect moet hebben voor een ander zijn keus. En niet altijd zeggen dat hij beter dat andere zou doen. Het is en blijft je eigen keus. Techno vind ik mooi, een ander vindt dan weer klassiek of pop en rock leuker. Ieder zijn eigen keus.

Brecht
klas 6