donderdag 10 oktober 2024

Zomervakantie

Het was weer zomervakantie. We gingen weer als elk jaar op vakantie.nu gingen we naar de Ardennen voor een week. Het is heel dicht bij Dinant. Dat in Wallonië is. Het huisje was heel dicht aan de bergen. We hebben heel veel geshopt, ik niet maar mama wel en vooral mijn zus. We zijn ook een stuk in Dinant geweest, ik ben daar op dat kasteel de citadel geweest. Het was erg cool. Ik ben wel met de trap geweest. Ik denk dat het 408 trappen was. Ik ben ook weer naar beneden gegaan dus 808 trappen in totaal. We zijn daar ook nog iets gaan drinken. We zijn dan weer naar het huisje geweest en dan heb ik nog een beetje getafeltennist met mijn broer. Dan zijn we uit eten gegaan. En toen zijn we weer naar het huisje geweest en gaan slapen. Voor de eerste dag vond ik het superleuk. 

Jayden
klas 6