zaterdag 12 oktober 2024

Spanje

Ik kwam aan in Spanje, het was al super warm. We gingen direct naar een restaurant. Mijn papa en mijn nonkel gingen om de huurauto. Als ze aankwamen hebben we nog 2 uur gezeten. En dan zijn we naar het huisje gegaan, we zijn direct in het zwembad gesprongen. We zijn twee dagen later gaan wandelen, het was super warm.  We zijn paar dagen later naar het strand gegaan. Het waren supergrote golven. Mijn neef heeft zich twee keer pijn gedaan. We hebben na het strand een grote wandeling gedaan. Mijn neef heeft een bal gekregen, we hebben dan gevoetbald. Mijn nonkel en mijn papa maakten iedereen wakker door het lawaai. Mijn broer was het enige die niet wakker was geworden. We hebben nog paar dagen gezwommen en gewandeld. We zijn dan naar het vliegveld gegaan.  Half tien zijn we op het vliegtuig gegaan. We zijn om twaalf uur geland en we waren om 1 uur thuis. 

Jarne
klas 5