vrijdag 11 oktober 2024

Buiten zijn

 Ik doe vaak dingen buiten zoals vissen, jagen, dingen bouwen zoals bijvoorbeeld een hutje of een put om in zitten. Als ik naar mijn Bommie en Bompie in de Kempen op bezoek ben dan zorg ik heel graag voor de twee paarden Louis en Delphine. Ik zorg dan dat ze genoeg water, eten en stro hebben. Mijn laatste nieuwe hobby is vissen. Het huis van mijn Bommie en Bompie is gelegen langs het kanaal, dus als ik daar ben ga ik zoveel mogelijk met mijn vishengel naar het kanaal. Daar probeer ik dan een baars of een blankvoorn aan mijn haak te slaan en ook in Kasterlee. Ik ga ook geregeld met mijn papa vissen in Zeebrugge daar ga ik vissen op zeebaars en harder. Ik vind het dus super leuk om buiten te zijn en me te laten omringen door al de pracht en praal van de natuur.  

Marcel
klas 6