vrijdag 11 oktober 2024

Lana

1. Ik ben Lana, ik ben 10 jaar en ik hou van money! $$$$$$$$
2. Ik ben jarig op 8 augustus 2014
3. Ik woon: W. nummer 3
4. Mijn familie: 2 katten, mama en een stout meisje (dat ben ik) ;3 
5. Broers en zussen: veel -_- 
6. Mijn hobby’s: viool, harp, piano, Chinees, Oekraïens, karate, notenleer, woord
7. Wat ik zelf leer thuis of met mijn mama: Engels, kunst, zingen
8. Mijn stijl van kleren is goblincore 😊 
9. Mijn lievelingsfeestje/traditie is kerst!
10.Mijn lievelingseten: frietjes                 Mijn lievelingsdrankje: water
11. Ik zit in het 5de leerjaar in de basisschool Bijenkorf bij meester Wim en het is superleuk!
12. Mijn lievelingsanime: My hero academia, Demon slayer, spy and family
13. Mijn lievelingsdieren: allemaal
14. Mijn besties: Liza (Oekraïens meisje woont in België) Nastya ( mijn zus, woont in Oekraïne) Lena ( van school woont in België)
15. Mijn speciale hobby’s: heks, kruidkundige
16. Mijn tiktok accounts: toka_bokaa01, Gachalana en nog één maar de naam ben ik vergeten-_- 
17. De accounts van mijn een  vrienden: Katya op YouTube klapy_boom (ze had een tiktok acount maar die is geblokkeerd) 
18. Voor wat ben ik bang: ik ben bang voor zingen, poppen (sommige niet) en nog heel veel....
19. Vroeger zat ik op een andere school en ik zat in “de Tandem”
20. Ik vind typen heel leuk  

Lana
klas 5