woensdag 27 januari 2021

Sparen voor ...

Ik ben aan het sparen, maar sparen dat is ZO moeilijk. Als ik nog maar net een euro in mijn hand heb wil ik het al direct uitgeven aan snoepjes, kleren, juwelen... 
Maar nu heb ik besloten om echt mijn best te doen en niks meer uit te geven. 
Ik ben aan het sparen voor twee airtracks, dat zijn een soort van trampolinematten.
Op een airtrack kan je salto’s, backflips en nog veel meer acro-trukjes doen super leuk dus. 
Ik verdien altijd centjes door op mijn neefjes en nichtjes te babysitten.
Een airtrack kost tussen de 100-200 euro. Ik heb nu 100 euro maar ik wil er graag twee dus ik ga nog veel moeten sparen.
Ik moet ongeveer 80 uur babysitten voor dat ik mijn twee airtracks kan betalen
Ik heb wel veel geluk want ik heb heel veel neefjes en nichtjes. 

Léonne
klas 6