donderdag 7 januari 2021

Mijn kerstvakantie

In de vakantie heb ik veel gedrumd maar dan ook heel veel. 

Ik ga ook een nieuwe drum kopen, of ja dat ging ik eerst doen. Maar nu ga ik mijn drum gewoon kopen want eigenlijk is die drum niet eens van mij. Ik huur die drum omdat een drum heel duur is. Nu weet ik hoeveel ik moet sparen voor ik mijn drum kan kopen. 

Ik ben begonnen met sparen en misschien willen mijn ouders de helft mee betalen, ik hoop van wel. 

Met Kerst hebben we zelfgemaakte hamburgers en frietjes gegeten en dan daar na hebben we bingo gespeeld. Ik was 2de van de 5. Ik heb van mijn papa twee truien gekregen. Daarna hebben we de film Mowgli gekeken, de versie met echt mensen. Op nieuwjaar hebben we ook naar een film gekeken. 

We hebben naar Hoteltranselvannie 3  gekeken en dan ben ik ook nog in de vakantie bij m’n oom gaan werken op de boerderij. Dat was ook heel leuk. 

Ik vond het een leuke vakantie alleen hoop ik dat ik volgend nieuwjaar en Kerst met echt heel de familie kan vieren.

Orjan
klas 6