donderdag 7 januari 2021

Mr. Grey en Silver

Mijn mama was ooit naar een vriendin geweest en zij had een speciale kat.
Die kat was heel groot. Het een Maine coon.
Een beetje later heeft mijn mama ook zo een kat gekocht. Ik was heel blij. Eerst was mijn poes een normale kitten maar dan werd hij heel groot. Hij is nu 1 jaar en is al groter dan een normale kat. Mijn kat noemt Mr.Gray. Mijn mama vond dat hij altijd maar alleen zat en als ze moest gaan werken dan zat hij ook alleen. Dus heeft mijn mama beslist om nog een kat te kopen. Het is hetzelfde ras en die is zwart met wit alemaal door elkaar vlekken dus hij noemt Silver. Mr. Grey is grijs met een beetje bruin. Silver is ook al heel groot aan het worden. Ik speel vaak met mijn katten vooral met Silver de kleinste. Hij is nog heel speels. 

Louise
klas 6